sábado, novembro 27, 2004

Mala Hostia

Sábado, aínda non mediodía, recén erguido e xa me teño que por de mala hostia (non sei se leva "h" pero así dalle máis enfase o asunto) lendo a puñetera Voz. Quen me mandaría a min meterme en política, xa mo di sempre miña nai. E aínda por riba xogando cos pequenos (os grandes sempre gañan, esto dimo meu pai).

Tema: o voto dos emigrantes, o famoso CERA.

Antecendentes:
a) PP e PSOE, en "comandita" aproban reformar a lei eleitoral para ampliar o prazo de reconto dos votos dos residentes ausentes (by the way, que demo é eso, como se pode residir nun sitio pero estar ausente ao mesmo tempo...). Non se preocupan porque o proceso sexa máis transparente, non -eso non. Que se evite -e só un exemplo- que persoas que están "ausentes" de verdade, por algún tipo de intervención divina emitan o seu voto (sabía que o Apóstolo era de dereitas, agora vai resultar que tamén e do PSOE).
Nesto non hai pinza entre PP e PSOE, non. O que pasa é que o Bloque se queda só, coma sempre, instalado no seu "non" permanente.
(Nova definición de "pinza política": se dice de todo acuerdo político que el BNG alcanza con otro partido que no sea el PSOE. Ref. Diccionario de La Voz de Galicia).

b) O PSOE de "Madrí" crea (?) a figura de "embajador en misión especial para la Coordinación de la Relaciones con las Comunidades Españolas en Iberoamérica". Y quien se lleva la piruleta?. Miguel Cortizo Nieto, até o momento deputado "autoanémico" polo PSOE.

Moraleja: Haber, haberá que joderse e goberna xuntos pero non me quedo calado: "PSOE e PP a mesma merda é"

Pd. Non é para poñerse de mala hostia, logo?

Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet