sexta-feira, março 13, 2009

O QUE PENSO QUE DEBERÍA SER




A esquerda posíbel: socialdemocracia, keynes verde

A nación posíbel: soberanía compartida, europa, cooperación para o desenvolvemento

A organización necesaria: un partido con diversidade, non unha fronte

2 Comments:

Anonymous Anônimo said...

Eu concordo, mas não sairá isso do BNG. Equivocas-te de organização. O BNG é já uma autocracia da UPG. E aí ninguém vai mudar.Querer refundar o BNG nisso é dar orneadas de burro ao céu.

Se de verdade confias na tua aposta, aproveitemos as novas tecnologias e façamos uma rede tezida aos poucos para lograr essa Esquerda Verde que precissamos na Galiza.

Eu sei que um partido com as bases no país, e da esquerda ecologista pode capitalizar o que o BNG no seu momento não foi quem de fazer. Ainda mais, podo assegurar que um 60% do movimento nacionalista orbita arredor dessa proposta. Apostemos a sério por uma Esquerda Verde Galega, para que a primavera chegue à Galiza.

3:18 PM  
Blogger Nygard said...

Anónimo, non todo está perdido no BNG... ábrese un escenario con enormes oportunidades.

En calquera caso ao que aspira no né a unha esquerda verde ou ecoloxista senón a unha aposta de politica económica que integre no keynesianismo clásico a aposta polo aforro enerxético e as enerxías renovábeis... O BNG debe aspirar a gobernar para as maiorías sociais, pensen máis ou menos en verde...

7:32 PM  

Postar um comentário

<< Home

Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet